Sırayla götten sikince onca kişi haliyle oturamaz oldum

Çiftliğimizde yaşadığım hikayemi yaşanışında bana zorla sahip oldular aslında her yaz çiftliğimize gider zaman geçiririz sıcak yaz aylarından kaçmamızın tek fırsatı orası ama bu sefer işler istediğim gibi gitmedi bizimkilerin azgınlığı yüzünden arka delik ön delik beni bağlayıp resmen parçaladılar yapmayın desemde yaptılar olan bana oldu onlar zevkini aldı

zaten hareket edemiyordum bağlıydımm sonra bizim köpeği getirdiler ne yapcaklar diye mereak ettim bi baktım köpek bni götümden sikiyo bide acayip hızlı nasıl bağrıorum bilemezsiniz sonra bni çözdüler ahıra gittik atların oraya bni bi bağladılar yinedomaltıp hareket edemiyorum at bni sikmeye bi başladıı alatamam size siki yarım metreye yakın götüm patlıcak sandım

acayip oldum bide bi sikiyo makine gibi sonra abim geldi onunkide kalın biri önden biri arkadan 5 saat böyle devam ettiler sonra bn hala cıplakken onlar bi dinlenip geleceklerdi bu sıradada at bni sikiyo ama atın siki kocamann ya anlatmamam.

Benzer Sex Hikayeleri

  • Filmlerimi yakalayınca canı çekti bende arzulu şekilde siktim Karşı koyulmaz duyguların esiri olarak yaşadığım bu anlarımı sizlerle paylaşıyorum bu tarz hikayeyi sevende vardır küfür edende ama zevk meselesi neyse hikayeme geceyim benim kendime ait odam var ama laptop ortak kullanıyoruz evdekilerle ben genelde odama geçtiğimde sitelerden filim izler boşalırım sonrada banyomu yaparım ama benden sonra kadın kullanınca girdiğim siteleri görmüş boyunca öylece seviştik.bna vajinamı yalarmısın dedi bnde kabul ettim.çok acemi bir şekilde annemin amını yalıyordum ama bu onn daha çok hoşuna gidiyor olmalıydı çünkü hiç müdahele etmiyordu. daha sonra oda bnmkini ağzına aldı sikim ağzına deger degmez şiddetli biçimde boşaldım ağzına. bu kadar çabukmu dedi bnde ilk olduğunu dayanamadığımı söledim.ozaman sn bir kere daha agzıma boşalda üçüncüde akşama kadar sikersin hç boşalmazsın dedi ve saksoya yeniden başladı.5 10 dk sürmedi tekrar patladım ağzına hııhh tmm dedi işte şimdi akşama kadar rahatça yap dedi.sonra bir süre daha seviştik ve bna artık içine girmemi söyledi bnde dayadım sikimi hafifçe sokmaya çalıştım ama beceremiyordum yüzyüze bakarak yapıyorduk hafifce gülümsedi ve sikimi tutarak yerleştirdi amına amı sıcacıktı ama bn o gün iki kez boşaldığım için sikim hafif ağrıyordu.çok yavaş gidip geliyordum sikimdeki acı yerini zevke bıraksın diye.ve biraz öle devam ettikten sonra bnde hızlanmya başlamıştım belliki annem alışkındı sadece zevkli zevkli nefes alıpveriyor ve gözlerini gözlerimden ayırmıyordu ufacıkta bir tebessüm […]
  • Yurt dışında katıldığım grup sikişi çok sevdim amerikada başımdan gecen bir olayı okuyucularına yazıyorum amerikaya çalışmaya gittim neyse yabancı bir kız ayarladım bu beni bir partiye götürdü eve bir girdim esmer sarışın kumral zenci ev kaynıyor gençlerle neyse alkolde alıyorum bir baktım sikiş başladı kim kime veriyor belli değil gözümü kapatıp acıyorum bir sarışın yalıyor bir esmeri sikiyorum Bahçedeyiz işte biz herifin biri masaya cıkıp çıkardı yarrağı sallıor sonra hatunlardan bir iki tanesi masaya cıkıp soyunmaya başladı falan neyse bende tabi ister istemez yutkunmaya ve elbette yarrağı zapt edemez duruma geldim… benım hatundan izin alıp lavaboya gitmek istedim daha yukarı cıkmadan balkonda herifin biri koltukta oturmuş kızlardan biri üstünde zıplıordu yukarı çıkarken ben hatun bana göz kırpıp yanına cagırda o esnada benım hatuna baktım bahçede herifin birinin yarrağını yalmaya başlamış bile neyse hatuna yaklaştım eğilmemi istedi ve öpüştük sonra fermuarımı açıp ağzına aldı benim ufaklıkta hazır zaten bi muddet yaladıktan sonra ben içeri geçtim dışarda durum böyleyse içerde neler neler oluyordur kim bilir neyse bi girdim ki inanılmaz bişi salonda çıplak kızlar bi sürü ama bi kac herif müzik içki ve seex ve içeri geçince benim bişi yapmama gerek kalmadı zaten hatun sayısı erkek sayısının bi kac katı olunca her yaarrak bi şekilde girilecek bi kac delik buluyordu neyse o gece unutulmaz gecelerimden biri olmuştu kafayı yemiştim resmen ya düşün bazen zevke gelip gözümü kapatıyordum bi kac sanıye o […]
  • Kaliteli porno filmleri tam benim tarzım Artık günümüz teknolojisinde çoğu porno film firması çektiği tüm porno filmleri HD ve ya daha yüksek görüntü kalitesinde çekmektedir. Blu-ray görüntü kalitesinin de işin içine girdiğiniz düşünürseniz teknolojinin nimetlerinden yararlanarak en kaliteli porno filmlerini en basit şekilde üretebiliyorlar. Kaliteli porno filmlerinde kalite sadece görüntüde olmuyor. Çok pahalı bir rezidans ya da lüks apart dairede de hd porno film çekebiliyorlar. Genellikle kaliteli ve pahalı evleri ve pahalı dekorları tercih eden birçok porno film firması da mevcuttur. Bunlardan bazıları xart, joymii, brazzers ya da diğer firmalar şekildedir. Bu konuda oldukça profesyonel porno filmler çeken film çeken firmaların sitelerine üye olarak insanlar kaliteli porno film arşivine de sahip olabiliyorlar. Çok eski dönemlerde porno filmler genellikle konulu çekilir ve görüntü kalitesi ise düşük olurdu. Yani o günün teknolojisiyle çekilirdi. Oysa artık günümüz teknolojisi 4K gibi daha ileri düzeyde görüntü kalitesine bile imkan sunmaktadır. Bu kalitedeki bir porno filminde her türlü detayı rahatça görebilir ve bir adamla kadının sikiştiği anı bütün detaylarıyla rahatça görebilirsiniz. Bu da sikiş filmlerini sevenlere ayrı bir zevk vermektedir. Üstte belirttiğimiz film şirketleri artık kısa türde maksimum 20-30 dakika aralıklarında filmler çekmektedir. Artık o uzun ve konulu filmleri kimi zaman Private firmasında görebiliyorsunuz ya da sayılı birkaç firma çekiyor. Elit mekanlarda çekilen porno […]
  • Lisede çirkin dediğimiz şimdilerde seks makinası kızı siktim Lisenin son günleriydi artık bitirmiş üniversiteye hazırlanıyordum devamsızlığım çok olduğu için gitmek zorunda kalıyordum benden başka pek gelen olmasada gittim sadece lisenin çirkin kızı vardı ama memeleri harikaydı büyük memeleri çirkinliğini azda olsa bastırıyordu yani kafasına poşet geçir sik tarzında kızlardandı bu dondurma yalıyor bir yandan da kitapları kurçalıyordu yalarken izlerken aletim kalktı oynarken fark etti dondurmanın eteğine damlayan taneleri yalayabilirsin deyince ben mesajı aldım tenefüs oldu koridorlar bile boştu zil çaldı o elinde dondurmayla döndü sınıfa bir yalayısı vardı görmeliydiniz sırasına geçti hem dondurma yalıyor hemde soru çözüyordu.sikim kalkmaya başladı yavas yavas sıralarımız yakındı görecek dıye endişelendim kumaş pantalondan belli oluyordu çünkü.düzeltirken bana baktıgını farkettim biraz oynayayım diye dusundum bakalalım ne yapacak sikimi ellemeye başladım gizli gizli bakıyordu.Bi ara dondurmasını yalamayı bıraktı etegine birkaç damla damladı söyledim üzerine döküldü diye.sıcaktan cok eriyo dedi buraya kadar hersey normal taki su sözü duyana kadar dondurmamda gözün kaldıysa ilk önce etegımı temızlemen gererkiyo.Heyecanlandım yanına yaklaştım etegine doğru eğidim ve yaladım bundan bile tahrik olmustu anlamistım artık bu kız azmıs atesini söndürmemi istiyo elimi eteginin altına soktum ve bacaklarını vede amcıgını oksamaya basladım kız kendınden gecıyordu çok açtı belli. elini sikimin üstüne koydu ellemeye çekiniyordu […]
  • Babamın borcu götü vererek ödedim Babamın ödeyemediğimiz borçlarımızdan dolayı hacizlik durumlarını aile dostumuz avukat necmi abi hallediyordu. Biz küçük bir aileyiz, ben ve kardeşim ipek lise öğrencisiyiz. Babam ise emekli, annemde ev hanımı. Babamın yıllar önce kalan bir borcu bugün gün yüzüne çıkmış ve icralık olduk. Eve icra memurları gelince babam hemen aile dostumuz avukat necmi abiyi aradı. Necmi abi gelir gelmez hemen olayı kapattı ve memurları gönderdi. Daha sonra babamı ofisine çağırdı. Ofiste bir anlaşma yapmışlar ve borcu tamamen ödemişler. Necmi abi babamdan para istemeyip göndermiş. Babam eve geldiğinde bize yarın gidip teşekkür edin o olmasa tüm eşyalarımız gidecekti dedi. Bende o akşamdan pasta yaparak hazırladım ve yarın Necmi abinin ofisine götürcektim. Yarın oldu ve pasta ile necmi abinin ofisine gittim. İçeri girdim ve pastayı uzatarak oturdum. Çok teşekkür etti ve beni öptü. Ardından yanıma gelip oturup gerek olmadığını çok sevindiğini söyledi, ben teşekkkür ettim bizi bu dertten kurtardığını için. Bana sevgilin varmı gibilerinden bir kaç soru sormaya başladı, hayır yok üniversiteye hazırlanıyorum dedim. Benim yanımda staj yapabilirsin hem eğitim alırsın hemde okuluna hazırlanırsın belki avukat olursun dedi. Gerçekten mi dedim, evet dedi, çok teşekür ettim, beni resmen büyülüyordu. Hem bekar hem yakışıklıydı. Ama o bana bakmazdı ki, adamın bir duruşu vardı. O gün öyle bitti aklımda sürekli o vardı atamıyordum. Resimlerine bakarak iç çekiyordum sürekli. Beni o kadar etkiledi […]
  • Onu izleyince tanımadağıma siktirdim evli azgın bir bayan olarak okuyucularına zevkli bir anımı anlatıcam neyse istanbulda akrabamıza gittik ordada eski sevgilimi gördüm ekledik birbirimizi msnden bu sana suprizim var dedi eve kız atmış sikiyor banada izletiyor ya bir canım çekti o bicim yanıyorum nerdeyse kendimi sikicem gittim evine zaten yakında siktiği kızı yolladı beni sikti ateşimi söndürdü Yükseli görünce ellerim ayaklarım birden titremeye başladı o beni görmemişti. Ben kasaya yöneldim tam sıra bana geldi birden arkamda biti verdi. Yeşim merhaba derken ben zaten bitmiştim. Aldıklarım çoktu bana poşetlemek için yardım etmeye başladı istemedim ama o durmadan dolduruyordu. Benim işim biter bitmez poşetlerimi alıp hemen ayrıldım. Tam oh kurtuldum derken yolda yanıma geldi. Ne kaçıyorsun ya biz adam mı yiyoruz demez mi. Bende yok öyle bişey acelem var eve gidicem dedim. Oda dur yardım edeyim dedi. Yok olmaz diyene kadar poşetin bir tanesi elindeydi bile neyse. Yolda yürüdük. Biraz muhabbet ettik. Ben bir yandan korkuyordum tanıdık birinin görmesinden çünkü okul bittikten sonrada 2 yıl devam etmişti ilişkimiz ve nerdeyse herkes biliyordu ilişkimizi. Öte yandan ne kadar nefret etsem de onu yeniden görmek konuşmak hoşuma gitmişti. Mahalleye yaklaştığımızda ben demeden o artık ben ayrılayım dedi. Bende tamam dedim. Birbirimizle tam vedalaştık yanıma geldi bana bir kağıt verdi. Bunu eve gidince aç, çekinme içinde ne kötü bir şey nede telefon numarası var dedi. Bende kuzu kuzu aldım. Şimdi […]
zenci porno porno izle